12/11/2006

VARIOUS POSITION AT MANUFACTURE COMPANY

PT. Drymix Indonesia is a leading building material manufacturer , currently seeking professionals to join our team.

Retail-Administration Staff (Head Office - Jakarta)

- Female max. 30 years old
- Min. D3 any discipline
- Min. 1 years experience in administration or customer service field
- Pleasant personality and good communication skill

Technical Support Administration Staff (Technical Office – Jakarta)

- Female max. 30 years old
- Min. D3 any discipline
- Min 1 year experience in administration or logistic

Staf Administrasi (Citeureup Plant)

- Wanita max. 35 tahun
- Pendidikan min SMU/Sederajat
- Pengalaman min. 1 tahun di bidang yang sama
- Diutamakan berdomisili di Citeureup, Cileungsi, Cibinong dan sekitarnya

Please send your application letter, CV and other supporting documents not later 2 weeks after this advertisement to: recruitment@drymix.co.id

check our website at : www.drymix.co.id

No comments: